I Am

nuffnang

Blog Archive

Aku Follow

Labels

Powered By Blogger
Powered by Blogger.

Tuesday, November 27, 2012

Kesan

5 Tahun yang lepas, raya kat batu pahat. aku ingat lagi, aku balik kampung dgn mak n adik2..pastu, balik semula ke rumah sendiri...perjalanan tu, mula2 ok..sampailah jam kat tengah jalan ...bayangkan, jam dari batu pahat ke ayer hitam, kluang. sungguh, lutut, kaki sakit..bawak kete manual kan?

5 tahun dah berlalu..dalam 5 tahun tu, kadang2 datang sakit kat lutut n kaki bila lama drive..lama2, lagi rasa sakit..

Hari ni, aku rasa lutut aku makin sakit. naik tangga pun lagi rasa. bila buang air, makin rasa. sampai satu masa, mcm rasa kebas...

Walauapapun, aku berdoa..agar sakit lutut ni akan sembuh. esok nak pergi klinik sebab lutut aku dah membengkak dan berdenyut.

Terima kasih ya Allah...:)

9 comments:

  1. salam kenal...
    semoga cepat2 sembuh ya...

    Salam…
    Saya adalah salah seorang bloger yang menyertai contest “iPhone 5 gadget impian”

    Harap rakan2 sudilah klik G+1 di entri “iPhone 5 gadget impian” saya.

    http://miri4evernet.blogspot.com/2012/11/iphone-5-gadget-impian_6.html

    Sokongan dari rakan2 semua amat saya hargai…
    Terima kasih…

    ReplyDelete
  2. assalam.. semuga cepat sembuh, n better dapatkan rawatan pakar..dulu mama pun alaminya..akhirnya mama disahkan `overlap SLE`..
    thanks sudi singgah keblog mama.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam...mama, tq jugak...saya tak selalu komen, tapi selalu jengah n baca :). mama g mana dapat tau overlap SLE..? coz pg klinik doc kata, tak de yang serius,,,coz saya masih muda..:(

      Delete
  3. sekang dh pakey kete auto blom? siannyer sakit lutut biasenye tuk org2 tua yg dh kurang kalsium jugakk.. UHhuu, muger dipermudahkan yee, wak tumpang lalu salamm

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam jugak wak...hihihi. dah pakai kete auto dah..tapi itulah ngalahkan orang tua jer...:)

      Delete
  4. Su muda-muda dah kena sakit lutut. Bahaya sebab bos kakak masa lutut bengkak sampai kena operation (tapi dia dah tua dah 50+) Dia kata masuk jelly pada bawah tempurung lututnya. Buat di S'pore sebab dia pun bukan org M'sia.

    Moga Su punya tak serious. Tapi kena elak makan yg banyak uric acid macam karangan laut, kekacang semua tu Su..

    Moga cepat sembuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya allah akak...su pun tak tau smpai sakit mcm nie...buat masa nie, su pg mengurut jer...
      terima kasih akak :)

      Delete
  5. Aritu saya belikn mak Bio Ray Knee Guard (yg kat tv tu)..mak kata ada kurang sikit sakit lutut dia.

    ReplyDelete