I Am

nuffnang

Blog Archive

Aku Follow

Labels

Powered By Blogger
Powered by Blogger.

Monday, November 7, 2011

SHARK NIGHT 3D

Assalamualaikum...sepeninggalan berapa hari tah untuk balik ke kampung, aku nak citer skit. raya haji tahun ni aku tak wat apa. asyiklah membuta dirumah. then, ada suatu petang sabtu, aku pergi tgk wayang dgn Qulin n abang2 nyer dan kak iparnyer..adoi..(tgk? lum citer, dah ngeluh..hahah)
Kononnya, rasa teruja nak tgk Alamak Toyol, tapi sayangnyer terlalu lambat lah pulekk jam tayangannya..so kami mengambik keputusan mau nonton Shark Night 3D.


Ciss..Intro nyer jer mcm shioll..huhu. asyik lah tunjuk bontot, pungkok, haper lagi sewaktu dengannya. intro dia jer dah tunjukkan filem ini tak best n boring..Ada gaklah rasa nak tito. tapi disebabkan memikirkan RM15/head, sementelah pulak org belanja, aku layankan jugak. sian abang ya'an dah belanja.
Kisah dia lebih kurang mcm nielah, sekumpulan anak muda g bercuti di suatu tempat yang cantik dan tenang dari kesibukan kota (mcm beselah..citer.. mesti g cuti, kononnya..) then, adalah terjadi, mamat n minah2 nie laut. naik speedboat then main apa tu..luncur air tue..hahaa..pastu, terpelanting, datalah ikan jerung. gigit tangan sebelah. pastu, sorang demi sorang dimakan dek jerung. pastu, ala...malas nyer nak citer..tak payah tgk pon takperzz..
actually, action nyer kurang. dok bobek, bobek. pastu, yang ganas2 tue tak kemanalah sgt..hermm, buang RM15 abg ya'an jer..overall, ngantuk..n menyesal tak tunggu 15 minit lambat sikit nak tgk Alamak Toyol..hahaha. Aummmm, AAAAummmm....

No comments:

Post a Comment