I Am

nuffnang

Blog Archive

Aku Follow

Labels

Powered by Blogger.

Friday, April 1, 2011

Nak nangis lagi....:(

aku kat mcd sekarang dengan wan chik...hehehhe..sambil2 aku layan blog nie...huhuhu..


actually, arini aku sgt sedih..coz anim tak balik umah dah 2 minggu...sgt sedih..aku tgk bilik dia, aku tgk peti ais aku nangis..dalam ramai2 adik aku, dialah yang paling rajin masak, mengemas (bukan aku malas..).tapi sekarang, peti ais pon mcm dah mogok..sebab tuan nyer tak balik umah..huhuhu..

sekarang nie, aku bersabar jer..(tapi dalam hati aku, sedih sgtlahhh!!)...huhuhu..nak nangis lagi....