I Am

nuffnang

Blog Archive

Aku Follow

Labels

Powered by Blogger.

Wednesday, October 24, 2012

bos, setengah hari boleh?

ok, seminggu yang lepas, aku mendapati ramai jugalah yang nak setengah hari pada hari khamis (25.10.2012), hari ini. ini kerana, esok raya haji. org nak pegi pasar, nak masak, nak menyambutlah ...:)

Maka dengan baik hati, aku pong membawa perkhabaran yang baik ini kepada bos. dalam erti kata konon nak mintak izinlah..lebih kurang mcm tu. tapi sambil tanya pasal kerjalah..

Aku : Puan, saya nak tanya pasal Pendaftaran CIDB nie..
Bos: Yer, apa dia?.

blah, blah, blah..(dgn bestnyer nanya soalan dan bincang sikitlah..)

Aku: saya dah kol CIDB puan, tapi tak berjawab. dah banyak kali..PKK pon sama...(ada stress sikit pada suara aku..)hihih

Suasana sunyi, bos diam..aku pun jadik terdiam sebab tadek respon. huhuhu..

Aku sambung lagi : Puan, saya rasa CIDB ngan PKK nie, setengah hari kot. yerlah, esok nak raya kan. nak masak bagai...(dgn harapan, bos bagi setengah hari)

sekali...

Bos: Biar CIDB SETENGAH HAGHI, KITO NIE KOJO KONO SEHAGHI. (ada tekanan skit kat situ)


RUMUSAN: Jgn mintak setengah hari, kalau nampak bos tengah dedikasi wat keje. memang tak lepas! huhuhuh...