I Am

nuffnang

Blog Archive

Aku Follow

Labels

Powered by Blogger.

Wednesday, April 29, 2009

Se- hari jer lah patutnya!

rasa macam setahunlah...wadoi aiiik! rasa lama nak tunggu exam habis cepat..tapi bila dah lagi 3 hari, rasa cam cpt sgt coz lum hbs bacer notes...huhuhuhuhu...mabuk exam!!!

n, lusa my final paper....serabut, marut, semak kepala...macam2 aku pikir...aku lansung tewas dalam menyelesaikan masalah sendiri...

aku kadang2, malas nak fikir..tapi, at last, aku kena fikir!!!!!!!!!!!!!!!!...seseorang dah buat aku jauh dari adik beradik aku...dulu, tak pernah aku renggang dgn diorang, tapi sekarang!..
ntahlah, masa merubah segalanya.... aku nak balik adik2 aku yang dulu....