I Am

nuffnang

Blog Archive

Aku Follow

Labels

Powered by Blogger.

Sunday, January 19, 2014

C.O.M.P.L.A.I.N

Aku takut kalau-kalau ada penyesalan yang akan datang dalam hidup aku.
sesal yang mengundang rasa serba salah sampai akhir hayat aku.
Setuju aku bila aku pernah menyesal setelap apa yang pernah jadi, Takkan aku nak rasa menyesal lagi?

aku rasa aku bukanlah seorang yang baik. (Acapkali ' Manusia tu kan tak perfect, suraya!"). then, sampai bila nak serapkan kata-kata tu dalam diri aku?. sdgkan kita wajib menjadi lebih baik dari semalam.
Dalam tak sedar, banyak juga hati yang aku perlu jaga. dan sebanyak itu jugalah banyak hati yang terluka kerana aku...

Maafkan aku..kerana aku tetap begini. aku TETAP begini..




6 comments:

  1. nape dik..??akk tgk idup wawa cam terlalu complicated sgt2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah kak fara...sadis tul hidup ni..:(

      Delete
  2. hi singgah n follow back thanks sudi follow
    rumah kita sama la

    ReplyDelete
    Replies
    1. welcome anum:)
      mmg rumah kita sama..hihi..jmpa dah kawan..:)

      Delete
  3. Hep! kenapa kata begitu.. hidup mesti terus.. jgn berputus asa.. dan jgn berputus doa..

    ReplyDelete