I Am

nuffnang

Blog Archive

Aku Follow

Labels

Powered By Blogger
Powered by Blogger.

Thursday, November 15, 2012

Cerita 2

Semalam, Awal Muharram (1 Muharram 1434 Hijrah). Satu hari aku duduk umah...tadek aktiviti yang best melainkan aktiviti suri rumah kene tinggal. mencuci, mengemop, melipat baju..:)

Semalam jugak, aku pg makan soto ngan housemate aku..kat soto corner. kat meru. pada aku oklah soto kat situ..:)

Dalam perjalanan pulang ke rumah, aku melalui jalan meru menghala ke Pekan Meru. Teruk betul jalan kat situ. gedegang gedegung kereta housemate aku dibuatnya.

Aku: Teruk betullah jalan kat sini. agaknya akibat hujan kot..
Housemate aku: entah apa lah..lagi pun nak pilihanraya kan?
Aku: ??? tink!

Malas nak respon. sebab rasa tah hapa2 tah...hahahaha

2 comments:

  1. Tak rata sebab nak upgrade tak apa juga Su asal jgn tak rata buat tak nampak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...tapi betullah kak. jalan teruk..kadang tu, arini elokkan, sok dah lubang balik. lg2 kat sek. 7 menghala ke bukit raja tu..

      Delete