I Am

nuffnang

Blog Archive

Aku Follow

Labels

Powered By Blogger
Powered by Blogger.

Wednesday, January 18, 2012

Taste of Asia

Gambar Kuew Teow tadi cantik
lantas aku memilih untuk dijadikan hidangan
hermm, ku tatap dan membau
ermm, seperti sedap.
mataku menjeling nasi ayam yang tak jauh dari depanku
hehehehe..tunangku adakah kau tau?

aku mahu itu..apa itu?
nasi ayamnya...huhuhu
maka, apakah fungsi kuew teow tadi?
aku rasa juga dan makan terusnya
makan dan makan..
dan masih biar tunangku menyantap nasi ayamnya...
akhir sekali..
ku katakan masin pada kuew teow itu
dan menjamah nasi ayamnya
masam pula sambal nasi ayam..
oh sudah...
akhirnya kuew teow itu?


4 comments:

  1. aahlah kak aini,,,gambar jer lebih. rasa tak sedap..tapi alhamdulillah, bnyk lagi org yang tak dapat makan mcm kita..actually, wa habiskn jugak tapi tak semua.amik isi penting jer:)

    ReplyDelete
  2. hahaha, lawakla suraya ni..
    klu nak rasa ns ayam tu, patut cakap je..ckp dlm hati, takde org dengar :)

    ReplyDelete
  3. hahaha...nasi ayam kat situ sedap...akhir sekali adalah 2, 3 sudu saya makan nasi ayam en. tunang. berjaya jugak akhirnya ngecek..kihkih..

    ReplyDelete