I Am

nuffnang

Blog Archive

Aku Follow

Labels

Powered By Blogger
Powered by Blogger.

Wednesday, November 23, 2011

sI sAMSENG

Nilah kejer aku, bila dah bertapak kat arena menjaga kaunter. berhadapan dengan berbagai ragam customer. macam2 ada tue..
Kalau entri before ni, aku cerita si lembut. sekarang aku cerita Si samseng...Semalamlah si samseng nie buat onak. ada ker, datang ke kaunter, tak bagi salam atau say hye (at least!),.
(masa tue aku sedang menaip kerja aku di meja).
Si Samseng: OI, SINI KEJAP!
Aku: Yer, cik? (tapi tak pergi ker dia sebab kurang ajar) pastu aku naikkan kepala aku sikit, kerut dahi, muka tak puas hati.
Si Samseng: Sini Arr kejap. alamak....!
Aku: Encik nak jumpa siapa? (masih lagi aku tak beralih, sebab muka jantan nie, memang riak dan bongkak)
Si Samseng: Meh arr kejap. adoiii!!
Aku: Encik tak boleh ker cakap elok sikit. cakaplah (boleh minta tolong? lembut sikit.. datang macam gangster dah kenapa?- mmg tone suara aku tak boleh disangkal lagi..hahahah. marah beb!
Si Samseng: Adoi.. Siollah.. (aku datang rapat sikit kat kaunter)
 lalu dia blah..tapi aku nampak kumat kamit bibir dia cakap (Ba Alif Ba Ya)..

kesimpulan: Aku memang tak puas hati

No comments:

Post a Comment